OPENING COCKTAIL PARTY Tamawa : Persuitnodiging

Inhuldiging van de nieuwe ateliers Tamawa - donderdag 11 september van 18u tot 22u00

Maandag 1 september 2014 — Inhuldiging van de nieuwe ateliers van Tamawa op de site Bara-De Lijn vlakbij het Zuidstation in Anderlecht.

Het Brusselse bedrijf Tamawa, vermaard om zijn uurwerken, juwelen, accessoires, meubels en lampen, neemt binnenkort z'n intrek in zijn nieuwe lokalen op de site Bara-De Lijn op een steenworp van het Zuidstation.

Tamawa, dat in 2008 werd opgericht door designers Hubert Verstraeten en François Moret, is een op-en-top Brusselse kmo die ook internationaal hoge ogen gooit (het bedrijf realiseert 60 % van zijn omzet in het buitenland). Het Japanse woord tamawa betekent zoveel als 'bal op ijzeren ring'. Daarmee verwijst de naam van het bedrijf naar het leidmotief van de creaties: de bakelietbal, die onder meer ook bij biljart wordt gebruikt.

Om deze nieuwe stap in de ontwikkeling van het bedrijf te vieren, nodigen wij u graag uit voor een bezoek aan de Tamawa-ateliers. Nadien ontdekt u tijdens een demonstratie hoe de creaties tot stand komen en verwent een foodtruck u met hapjes en drankjes. Afspraak op donderdag 11 september 2014 tussen 18.00 en 22.00 uur in de Veeartsenstraat 42 D B3/02 in 1070 Brussel.

Bedankt om uw aanwezigheid te bevestigen per mail te bevestigen (els@flconsult.be)

Enkele voorbeelden van Tamawa-realisaties