Persbericht - Universal Café Elsene

Een innovant en interactief concept

Thursday, September 18, 2014 — UNIVERSAL effent het pad voor een nieuwe generatie van vastgoedmakelaars en dus voor een nieuwe visie op het vak. Met 22 nieuwe kantoren in amper 6 maanden tijd heeft het nieuwe managementteam zijn stempel al op de vastgoedwereld gedrukt.

Persbericht en hoge resolutie foto's in bijlage.

Omdat dicht bij zijn klanten staan een van de sterke punten van Universal is, wil het merk die troef op een nieuwe en creatieve manier extra in de verf zetten bij zijn klanten. Het ontwikkelt ideeën die een ware revolutie aan het veroorzaken zijn binnen het vak van vastgoedmakelaar. Knowhow wordt zo vertaald in een echte levensfilosofie.

De eerste van deze nieuwigheden zag het daglicht op 15 september 2014. Universal heeft namelijk een voor België uniek concept ontwikkeld en vormgegeven: het Universal Café

Het gaat om een kleine horecaruimte die openstaat voor iedereen en waar consumenten bij een koffie of een slaatje gratis kunnen surfen op het internet, zich kunnen informeren over de actualiteit op het vlak van vastgoed in België en het buitenland of die kunnen bespreken met professionals die hun vak kennen!

Wat zijn de voornaamste voordelen? Als een (potentiële) klant nood heeft aan informatie over vastgoed dat hij wil huren of kopen, als hij informatie zoekt over een wijk voor hij er gaat wonen, dan vindt hij hier van maandag tot vrijdag de antwoorden op al zijn vragen. Onafhankelijke BIV-makelaars (leden van het Beroepsinstituut van Vastgoedmakelaars) staan namelijk klaar op deze interactieve en gezellige plek. Alle nieuwsgierigen mogen binnenwippen in de Defacqzstraat 24 in Elsene.

Waarom Elsene? Brussel is en blijft het centrale punt van het netwerk. Bovendien ligt het Head Office van Universal er niet ver vandaan (Louizalaan 180), net als het kantoor Universal Prestige (meer gericht naar vastgoed voor Fransen) en Universal Nieuwbouwprojecten.

Met dit ‘café’ wil Universal dichter bij zijn klanten staan en hen op een andere, maar aanvullende manier laten mee profiteren van de ervaring van zijn medewerkers.

Het gaat hier dus niet meer over een ‘gewoon’ vastgoedkantoor. De ruimte krijgt een andere invulling en reikt zelf klanten de hand.

Universal Café 1
Universal Café 2