Persuitnodiging: Greenwood, leven en wonen in het groen

Donderdag 17 september om 12u30 - Tweehuizenweg (tegenover nummer 71) in 1200 Brussel

Woensdag 9 september 2015 — Het omvangrijk residentieel vastgoedproject Greenwood Woluwe wordt in nauwe samenwerking ontwikkeld met de gemeente Sint-Lambrechts-Woluwe en met de Regio Brussel-Hoofdstad. De groene omgeving rondom het project biedt een rijke biodiversiteit aan die behouden moet blijven.

Eiffage Development hecht ontzettend veel belang aan de omgeving waarin projecten herrijzen, met een sterke focus op groene en publieke ruimtes. Het bedrijf tracht nieuwe projecten zo goed mogelijk in te passen en probeert hier bovendien creatief en origineel in te zijn. Eiffage is hierin toonaangevend geworden.

Edouard Herinckx, Gedelegeerd Bestuuder van Eiffage Development nodigt u uit om in het bijzijn van Olivier Maingain, burgemeester van Sint-Lambrechts-Woluwe en de leden van het schepencollege, het startschot te geven voor de aanleg van de paden, de tuinen en een klein bos. Ter gelegenheid hiervan zal een fruitboom geplant worden.

Alvast bedankt om jullie aanwezigheid te bevestigen via annelies@flconsult.be

Hopelijk tot dan!