PERSUITNODIGING : Universal.be, belangrijke speler op de Belgische vastgoedmarkt doet haar intrede op de Parijse Beurs dinsdag 2 december

Uniek voor een vastgoedbedrijf en u mag deze lancering mee beleven!

Donderdag 27 november 2014 — Naar aanleiding van de lancering op de Beurs nodigen  Michaël ABIZDID, Gedelegeerd Bestuurder van Universal.be en Anna SUSSWEIN, Algemeen Directeur van Universal.be u uit voor de “Bell Ceremony” die doorgaat op 2 december om 14.30 uur in de Beurs van Brussel (Beursplein, 1000 Brussel). Vincent VAN DESSEL, CEO van Euronext Brussel en Alain BAETENS, Head of listings van Euronext Brussel, zullen ook aanwezig zijn, evenals de Belgische Ambassadeur van Frankrijk, de Heer Bernard Valero.

Universal.be, sinds begin dit jaar een belangrijke speler op de vastgoedmarkt, wordt op 2 december gelanceerd op de Parijse Beurs. Het is de eerste keer dat een vastgoedmakelaar een plekje weet te veroveren op de Beurs en dat maakt het bijgevolg uniek.

Universal.be werd begin 2014 opgericht en wist op korte tijd een belangrijke positie te veroveren binnen de Belgische vastgoedmarkt. Het bedrijf beschikt inmiddels al over dertig kantoren in Brussel, Vlaanderen, Waals-Brabant én zelfs Parijs. Als vastgoedconsultant werkt Universal.be samen met zowel particulieren als met grotere spelers zoals vastgoedontwikkelaars. Universal.be staat voor een persoonlijke en kwaliteitsvolle aanpak met kennis van zaken. Het bedrijf opende recent nog een eigen 'immocafé' waarin (toekomstige) klanten en medewerkers van Universal elkaar in een ongedwongen sfeer kunnen ontmoeten. Hiermee werken ze erg vernieuwend binnen de vastgoedwereld. Werknemers krijgen bovendien een opleiding op maat van de vastgoedsector dankzij Universal Academy. Universal.be leidt haar eigen mensen dus zelf op.

Gelieve uw aanwezigheid te bevestigen aan florence@flconsult.be