Persuitnodiging - EXIS, de eerste wereldwijde organisatie die alleen de belangen van huurders en eindgebruikers van kantoren behartigt

Business Space neemt de operaties voor de Belgische markt op zich

Donderdag 19 maart 2015 — U bent van harte welkom op het persmoment op woensdag 25 maart om 11 uur, waar u zal kunnen kennismaken met Daniel Coltof en Edouard Moreels van Business Space, de enige speler binnen de immobiliënsector die zich voor 100 % toelegt op “Tenant Rep”. Business Space behartigt steevast de belangen van huurders van kantoorruimten en doet dat dankzij het Exis-platform niet alleen in België, maar ook ver daarbuiten.

Exis (www.exisglobal.com) is een nieuw internationaal netwerk dat opgericht werd door vijftien vastgoedbedrijven. De verschillende partners werken volledig onafhankelijk en treden énkel op voor huurders (tenant rep.). Op die manier proberen ze voor hun klanten de laagste huurprijzen voor hun kantoorruimten en gemeenschappelijke lasten af te dwingen. De leden zijn elk afzonderlijk expert in het specifiek geografisch gebied van waar ze opereren dankzij een uitstekende kennis van de markt aldaar. De partners werken nauw samen met elkaar om zo de beste resultaten te bereiken voor hun klanten, of ze nu internationaal willen groeien of eerder lokaal willen uitbreiden.

Business Space is medeoprichter en Belgische partner van Exis. Het bedrijf bestaat al tien jaar en spaarde tot hier toe al 85.000.000 euro uit aan huur en gemeenschappelijke lasten voor zijn klanten.

Het persmoment zal afgesloten worden met een drink en een lichte lunch.

Gelieve uw aanwezigheid te bevestigen via annelies@flconsult.be

Alvast bedankt,

Adress: Sablon Tower - Joseph Stevensstraat, 7- 1000 Brussel