Universal Café : nieuw en interactief concept.

Persopening op donderdag 18 september om 11 u.

Monday, September 8, 2014 — Beste,

Opgericht een klein jaar geleden, versterkt het vastgoedkantoor Universal haar positie van challenger op de markt. Met kantoren in Brussel, Vlaanderen en Waals-Brabant ontwikkelt  Universal een hernieuwde kijk op het beroep van vastgoedconsultant. Universal priviligeert service, expertise, kwaliteit en nabijheid met haar klanten.

In deze dynamiek, hebben de verantwoordelijken van Universal, Universal Café opgericht, een primeur in België. Concreet gaat het over een snackbar toegankelijk voor iedereen en vooral voor diegenen die bij het drinken van een koffie of bij het eten van een slaatje gratis op het internet kunnen surfen en elkaar de laatste nieuwtjes over de vastgoedactualiteit in België en het buitenland kunnen uitwisselen.

De ruimte is heel conviviaal, hip en interactief.

Anna Susswein, Directrice van Universal, heeft het plezier u uit te nodigen op een presentatie in avant-première om meer te weten te komen over dit nieuwe initiatief op donderdag 18 september om 11u, Defacqzstraat 24 te 1050 Elsene gevolgd door een lunch.

Wij kijken er alvast naar uit u terug te zien.

Agentschap Fort Jaco
Anna Suswein, Directrice van Universal